Νέα Δομή Λαθρομεταναστών στον Έβρο !

Αξίζουν άπειρα συγχαρητήρια στην κα Βουλευτή της Β'Αθηνών Αναστασία  Αλεξοπούλου.

Δεν είναι δυνατόν να βλέπουμε την Πατρίδα μας να κατακτάται βήμα-βήμα από αλλογενείς εισβολείς.

Δεν είναι δυνατόν, να λυώνουν τα φανταράκια μας και οι Αξιωματικοί μας μέσα στο χειμώνα, και να πηγαίνει ο Υπουργός Αμύνης, να τους δίνει συγχαρητήρια, 

και ο άλλος Υπουργός να χτίζει προπύργια αλλοδαπών, αγνώστου προελεύσεως και αγνώστων προθέσεων..


Δεν είναι δυνατόν, να μην εισακούεται η φωνή των Ποιμένων του Ακριτικού εκείνου χώρου.


 

Δεν είναι δυνατόν, να τοποθετούμε ωρολογιακή βόμβα στα κρίσιμα Σύνορά μας, μόνοι μας να υποθάλπουμε τους αυριανούς εχθρούς μας.


Δεν είναι δυνατόν να απειλούνται οι κάτοικοι, να προσφέρουν ..οικειοθελώς τα χωράφια τους γι'αυτήν την υπόθεση, ειδαλλιώς θα τους τα κατάσχουν!. Και η ειρωνεία: 

Δεν λένε
απαλλοτρίωση, διότι θα έπρεπε να τους αποζημιώσουν. Το ονομάζουν επίταξη (δήθεν προσωρινώς για έκτακτη ανάγκη), αλλά θα χτίσουν ολόκληρη πολιτεία πάνω σ'αυτά. Δεν θα τα πάρουν ποτέ πίσω οι Ακρίτες μας!!!  Καραμπινάτη κατάσχεση!!

Καραμπινάτη αφροσύνη ή μάλλον προδοσία..

 

 (για τήν ιστορία: Σ'αυτόν το χώρο, το 2011 στήθηκαν 4 σκηνές και 2 κοντέϊνερ, για ΚΥΤ -Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης- 50 το πολύ ατόμων, τα οποία τα έδιωχναν μετά από 5 το πολύ μέρες)..

 

Παραθέτω το Κείμενο της Επερωτήσεως σε Word, για κάθε χρήση και αξιοποίηση,

υπογραμμίζοντας τη μεγάλη αξία του Κειμένου, καθώς αυτό επισημαίνει κατάφωρη παράβαση Διεθνών Συνθηκών.

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Αρ.Πρωτ. ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ: 3544

Ημερομ. Κατάθεσης: 25/1/2021

 Αθήνα, 25/1/2021

Της: Αναστασίας-Αικατερίνης Αλεξοπούλου, Βουλευτού Β1' Βορείου Τομέα Αθηνών Προς:        Τον κ. Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου.

ΘΕΜΑ: «Μετατροπή του νομού Έβρου σε μειονοτική ζώνη, μέσω ιδρύσεως ισλαμικών

πολιτειών και παραβίαση διεθνών συνθηκών»

 Κύριε Υπουργέ,

Είναι γνωστό ότι, σύμφωνα με τη Συνθήκη της Λωζάννης, του 1923, η οποία διέπει τις σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας, ο νομός Έβρου εξαιρέθηκε από την εκεί παραμονή μουσουλμανικών πληθυσμών.

Είναι, επίσης, γνωστό ότι, κατά την ανωτέρω Συνθήκη, οι νομοί Ξάνθης και Ροδόπης κατοικούνται από θρησκευτική μουσουλμανική μειονότητα, και όχι από εθνική τουρκική.

Παρ’ όλα αυτά, με την προκήρυξη «αναβάθμισης και ενίσχυσης των υποδομών υποδοχής και φιλοξενίας των Περιφερειακών Υπηρεσιών της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης» στο δημοτικό διαμέρισμα Φυλακίου Έβρου, που αναρτήθηκε στην Διαύγεια, στις 29 Δεκεμβρίου 2020, η εν λόγω δομή: «θα καλύψει την ανάγκη στέγασης των υπηκόων τρίτων χωρών ή ανιθαγενών, που εισέρχονται στη χώρα χωρίς τις νόμιμες διατυπώσεις, διασφαλίζοντας την ελεγχόμενη είσοδο και έξοδο αυτών. Θα συνεισφέρει στην αναβάθμιση των συνθηκών διαβίωσής τους καθώς και στην παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών υποδοχής τους».

Το άνω, όμως, γεγονός, σημαίνει ότι, στην ήδη υπάρχουσα δομή προστίθενται ακόμη 1.250 θέσεις, με συνέπεια, το νέο κέντρο, που μάλιστα βρίσκεται σε απόσταση ολίγων μόλις χιλιομέτρων από τα ελληνοτουρκικά σύνορα και κοντά σε νευραλγικής σημασίας μονάδες του Ελληνικού Στρατού, να καταλαμβάνει πλέον συνολική έκταση 75.000 τ.μ., μετατρέποντάς το σε κωμόπολη παρανόμων μεταναστών.

Αυτή η εκτίμηση ενισχύεται από τα γραφόμενα στην ως άνω προκήρυξη, περί του ότι: «Στη δομή θα εγκατασταθούν οικίσκοι διαμονής καθώς και χώροι εστίασης-ψυχαγωγίας, ιατρείων, καταστημάτων, σχολείων, πλυντηρίων-στεγνωτηρίων, πολυχώρων, γραφείων διοίκησης, γραφείων φρουράς. Επίσης, προβλέπεται χώρος άθλησης και χώρος ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, όπου θα στεγάζονται τα γραφεία υπηρεσιών συντήρησης, τα γραφεία πυροσβεστικής υπηρεσίας και η μονάδα επεξεργασίας λυμάτων. Στη δομή θα κατασκευαστεί δίκτυο ύδρευσης, αποχέτευσης, ομβρίων και Η/Μ. Η δομή θα περιβληθεί από περιμετρική οδό με περίφραξη».

Εκ των ανωτέρω, γίνεται σαφές ότι, η προσωρινή, υποτίθεται, ως άνω, δομή φιλοξενίας μετατρέπεται, αυτομάτως, σε μόνιμου χαρακτήρα κωμόπολη, η οποία μάλιστα θα κατοικείται σε απόλυτο ποσοστό από μουσουλμανικό πληθυσμό, σε μία λίαν κρίσιμη εθνικά και γεωγραφικά περιοχή της χώρας και σε μια επίσης κρίσιμη για τα ελληνοτουρκικά συγκυρία.

Τα παραπάνω, όμως, συνιστά πληθυσμιακή αλλοίωση της παραπάνω περιοχής της ελλαδικής επικράτειας και αποτελεί κστάφορη παραβίαση άρθρων διεθνών Συνθηκών, εν προκειμένω, του άρθρου 49, της Συνθήκης της Γενεύης, του 1949, αλλά και του άρθρου 7, του Καταστατικού της Ρώμης, του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου, ενώ, επίσης, συνιστά έγκλημα πολέμου, κατά το άρθρο 8, του Καταστατικού της Ρώμης, θυμίζει δε, τον προηγούμενο παράνομο αποικισμό της κατεχομένης Βορείου Κύπρου από τουρκικούς πληθυσμούς, μετά την εισβολή του «Αττίλα», το 1974, συνιστώντας, έτσι και έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.     Κατά πόσο η ως άνω αναφερθείσα δομή φιλοξενίας («hot spot») λαθρομεταναστών είναι προσωρινού χαρακτήρα, εφόσον οι προαναφερθείσες αναβαθμίσεις της την μετατρέπουν σε τόπο μόνιμης διαμονής των εν λόγω αλλοδαπών;

2.     Συμφωνείτε ότι οι εργασίες που εκτελούνται στον συγκεκριμένο χώρο, όπως δείξαμε ανωτέρω, αποτελούν παραβίαση της Συνθήκης της Λωζάννης και άλλων διεθνών Συνθηκών, από τη στιγμή που αλλάζουν το προφίλ μίας προσωρινού χαρακτήρα δομής, μετατρέποντάς την σε κωμόπολη μόνιμης εγκατάστασης αλλόθρησκων και αλλοεθνών πληθυσμών;

Αν όχι, πως δικαιολογούνται οι παραπάνω προβλεφθείσες υποδομές μόνιμης διαβίωσης παράνομα εισελθόντων αλλοδαπών στον εν λόγω χώρο;

Η ερωτώσα βουλευτής

Αναστασία-Αικατερίνη Αλεξοπούλου